کارگاه راهکارهای فروش محصولات دانش بنیان

کارگاه راهکارهای فروش محصولات دانش بنیان

برگزار شد.

بازاریابی محصولات دانش بنیان

سلام، امیدواریم که ایام به کامتان و کسب و کارهای شما روی رونق باشد. هرچند که با توجه به شرایطی پیش آمده زیر بار مشکلات متعدد اقتصادی کشور و همچنین میهمان ناخوانده ای به اسم کرونا ممکن است در شرایط خوبی نباشید. در کنار همه این مشکلات وقتی حرف از فروش محصولات دانش بنیان میشود باید توجه کرد که حتی در حالت عادی فروش این محصولات پیچیدگی های خاص خود را دارد. لیکن آکادمی فرامانی با توجه به نیاز سنجی های انجام شده برای بازاریابی شرکت های دانش بنیان یک کارگاه یک روزه برای شما عزیزان در نظر گرفته. با عنوان « راهکارهای فروش محصولات دانش بنیان ». که مد نظر است تماما بر اساس انتقال تجربه و به صورت مورد کاوی یا کیس استادی ( Case Study ) بوده؛ و به دور از هرگونه عمیق شدن در مباحث تئوری محض برای کاربردی شدن بیشتر مطالب برگزار شود.

مدرس کارگاه

دکتر امید فدایی منش

مدرس کارگاه، دکتر امید فدایی منش, مدرس ارشد آکادمی فرامانی و موسس بنیاد توسعه مدیریت میباشند.دکتر فدایی منش مفتخر به کسب كارشناسي ارشد راهبری کسب و کار (MBA) و MBA Skills از دانشگاه Carleton كانادا. همچنین دکترای دکترای اقتصاد کـاربردی دانشگـاه Antwerp بلژیک میباشند.

ارائه بیش از 2000 ساعت دوره های تخصصی:

  • BICRM, CRM, CCM, CSM.
  • بازاریابی تخصصی در حوزه های بین المللی، بانکی و بانک الکترونیک، درمانی، محصولات فناورانه و دانش بنیان، راهکاری های افزایش فروش، فروش فناوری
  • دورهای فروش تخصصی به سبک ایرانی و فروش برمبنای تیپ شناسی
  • شناسایی و مدیریت گروه های مختلف مشتری و به کار گیری روش های داده کاوی (DATA MINING) وتحلیل رفتار مصرف کننده
  • اصول و فنون مذاکره، همچنین مذاکره تخصصی فناوری و تکنیک های مذاکره و ارتباط با ایرانیان

همچنین خدمت دهی به بیش از 270 شرکت و سازمان معتبر در زمینه های BICRM, CRM, CCM, CSM. طراحی نظامنامه تبلیغات. اعطای نمایندگی های فروش، تدوین استراتژی و مشاوره توسعه بازار، تحقیقات بازاریابی خارجی با هدف صادرات بخشی از کارنامه درخشان ایشان میباشد.

مخاطبان کارگاه

مخاطبان این کارگاه آکادمی شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، شرکت های نوآور. و یا شرکت هایی هستند که به سبد محصولات خود محصولات دانش بنیان و نوآرانه افزوده اند.

knowledge base

محور های اصلی کارگاه

برخی محورهای مورد بحث درکارگاه:

 

  • ویژگی های محصولات دانش بنیان
  • روش ها و راهکارهای بازاریابی و فروش محصولات دانش بنیان
  • زمان، روش و استراتژی های تبلیغات در محصولات دانش بنیان و فناورانه
  • اصول قیمت گذاری محصولات دانش بنیان
  • الزامات در آماده سازی محصولات دانش بنیان جهت فروش عمده و صنعتی
  • تفاوت های فروش دانش فنی و محصولات دانش بنیان

هدف کارگاه:

هدف آکادمی از برگزاری کارگاه ارتقای سطح کیفیت محصولات، خدمات، عملکرد و بهسازی سیستم فروش می باشد که با بهره گیری از متد کیس استادی و با نیازسنجی های به روز سعی شده به کاربردی ترین شیوه ممکن فراهم شود.